PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA
| Świadczenie na NFZ | Czas oczekiwania | Ostatnia aktualizacja | Numer telefonu | |
|---|---|---|---|---|
| PORADNIA ALERGOLOGICZNA | Przypadek pilny | Przypadek stabilny | Data aktualizacji | Numer telefonu |
| Poradnia Alergologiczna | 6 grudnia 2025 | tel. 483869060 | ||
PORADNIA ALERGOLOGICZNA - PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA
Adres udzielania świadczeń na NFZ:
Udogodnienia występujące w placówce
| Czy w PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA - PORADNIA ALERGOLOGICZNA znajduje się winda? |
Tak
|
|---|---|
| Czy przy PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA - PORADNIA ALERGOLOGICZNA znajduje się parking? |
Tak
|
| Czy przy PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA - PORADNIA ALERGOLOGICZNA znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich? |
Tak
|
| Czy w PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA - PORADNIA ALERGOLOGICZNA znajduje się toaleta dla pacjentów? |
Tak
|
| Jak dojechać do PZU ZDROWIE SPÓŁKA AKCYJNA - PORADNIA ALERGOLOGICZNA? |
Lista udzielanych świadczeń na NFZ:
-
Poradnia Alergologiczna
Czas oczekiwania na NFZ, jeśli Twój przypadek to przypadek stabilny
Czas oczekiwania do Poradnia Alergologiczna na NFZ w przypadku stabilnym to około:
81 dni (środa, 25 lutego 2026)Specjalizacja: Alergolog NFZ
Jeśli Twój stan zdrowia nie wymaga udzielenia świadczenia w trybie pilnym lub nagłym to średni czas oczekiwania pacjentów w ostatnim czasie wynosił około 132 dni. Według wyliczeń (wykonanych na podstawie raportu świadczeniodawcy pobranego z NFZ) aktualnie czas oczekiwania wynosi około 81 dni. Oznacza to, że najszybszy szacunkowy termin w jakim PORADNIA ALERGOLOGICZNA (Poradnia Alergologiczna) w miejscowości RADOM może zrealizować świadczenie będzie w okolicach 25 lutego 2026.
W miesiącu sprawozdawczym wykonano 55 świadczeń na NFZ i o tyle teoretycznie może skrócić się kolejka w ciągu miesiąca. Poradnia Alergologiczna ma zapisanych w kolejce na NFZ 241 osób.
Dane o wolnych wizytach na NFZ zostały ostatnio sprawdzone 6 grudnia 2025.
Data przygotowania przez świadczeniodawcę danych o prezentowanych terminach najszybszych świadczeń na NFZ to czwartek, 4 grudnia 2025.
Miesiąc aktualizacji danych dotyczących liczby osób wpisanych na listę oczekujących na świadczenie zdrowotne, liczby osób skreślonych w ciągu miesiąca z listy oczekujących z powodu udzielenia świadczenia oraz średniej liczby dni oczekiwania na świadczenie zdrowotne to 11.2025.
Czas oczekiwania na NFZ, jeśli Twój przypadek to przypadek pilny
Czas oczekiwania do Poradnia Alergologiczna na NFZ w przypadku pilnym to około:
54 dni (czwartek, 29 stycznia 2026)Specjalizacja: Alergolog NFZ
Jeśli Twój stan zdrowia wymaga pilnego działania, to świadczenie możliwe będzie najprawdopodobniej najszybciej za 54 dni czyli po 29 stycznia 2026. Na udzielenie świadczenia w trybie pilnym na NFZ oczekuje 96 osób.
Dane o wolnych wizytach na NFZ zostały ostatnio sprawdzone w NFZ 6 grudnia 2025.
Prezentowane terminy zostały zaktualizowane przez świadczeniodawcę 4 grudnia 2025.
Miesiąc aktualizacji danych dotyczących liczby osób wpisanych na listę oczekujących na świadczenie zdrowotne na NFZ, liczby osób skreślonych w ciągu miesiąca z listy oczekujących z powodu udzielenia świadczenia na NFZ oraz średniej liczby dni oczekiwania na świadczenie zdrowotne na NFZ to 11.2025.
Specjalizacja: Alergolog NFZ
Miejsce udzielania świadczenia na NFZ: PORADNIA ALERGOLOGICZNA na NFZ
Rodzaj świadczenia NFZ: Poradnia Alergologiczna na NFZ
Stan pacjenta: Przypadek Stabilny
Ostatnia aktualizacja danych (ostatnie sprawdzenie danych w NFZ): sobota, 6 grudnia 2025
Średni czas oczekiwania: 132
Liczba pacjentów w kolejce: 241
Specjalizacja: Alergolog NFZ
Miejsce udzielania świadczenia na NFZ: PORADNIA ALERGOLOGICZNA na NFZ
Rodzaj świadczenia na NFZ: Poradnia Alergologiczna na NFZ
Stan pacjenta: Przypadek Pilny
Ostatnia aktualizacja danych (ostatnie sprawdzenie danych w NFZ): sobota, 6 grudnia 2025
Średni czas oczekiwania: 44
Liczba pacjentów w kolejce: 96
PORADNIA ALERGOLOGICZNA
Ten adres może być nieaktualny — ostatnio pobrane dane z NFZ
o terminach do placówki pod poniższym adresem nie zawierały informacji o najbliższym
prawdopodobnym terminie udzielenia świadczenia na NFZ.
Placówka mogła być przeniesiona, zlikwidowana lub wystąpił tymczasowy błąd w dostarczonych
danych.